Klachtenprocedure van M & S Beauty Care

Bij M & S Beauty Care streven wij ernaar om al onze studenten een uitstekende leerervaring te bieden. Mocht je echter niet tevreden zijn over onze dienstverlening of een probleem willen melden, dan kun je gebruik maken van onderstaande klachtenprocedure.

Hoe kun je een klacht indienen?

  1. Via e-mail:
    Stuur een e-mail naar klachten@ms-beautycare.nl met als onderwerp “Klacht”.
    Vermeld in je e-mail de volgende informatie:

    • Je volledige naam.
    • De naam van de cursus of opleiding.
    • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
    • Eventuele bewijsstukken (bijv. e-mails, screenshots).
  2. Via post:
    Stuur je klacht schriftelijk naar:
    M & S Beauty Care
    In de Fuik 26, 3192HD, Hoogvliet Rotterdam.

  3. In persoon:
    Je kunt je klacht ook persoonlijk indienen door een afspraak te maken via ons secretariaat:     +31 (0)6 38128728.


Behandeling van de klacht

  1. Ontvangstbevestiging:
    Wij sturen je binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht.

  2. Onderzoek en behandeling:
    Je klacht wordt zorgvuldig onderzocht door een onafhankelijke derde , (Gegevens op aanvraag beschikbaar) . Indien nodig nemen we contact met je op voor aanvullende informatie of verduidelijking.

  3. Termijn voor afhandeling:
    Wij streven ernaar om je klacht binnen 4 weken na ontvangst af te handelen. Indien meer tijd nodig is, word je hierover geïnformeerd.

  4. Uitkomst en oplossing:
    Na onderzoek ontvang je een schriftelijke reactie met de uitkomst en eventuele oplossingen.


Niet eens met de uitkomst?

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je een beroep doen op een onafhankelijke derde partij. Wij werken samen met een erkend mediator die de klacht opnieuw zal beoordelen. De uitspraak van deze mediator is bindend voor alle partijen.

  • Contactgegevens onafhankelijke partij:
    • Naam: [Vul hier de naam van de mediator of instantie in]
    • E-mail: [E-mailadres onafhankelijke partij]
    • Telefoonnummer: [Telefoonnummer onafhankelijke partij]

Klachtenregistratie

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en geregistreerd in ons klachtenregister. Deze registratie wordt gebruikt om onze kwaliteit te verbeteren en toekomstige klachten te voorkomen.


Heb je vragen?

Neem gerust contact met ons op via klachten@ms-beautycare.nl of bel naar +31 (0)6 38128728. Wij helpen je graag verder.